.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضی دانشجويان دانشگاه آزاد رشت

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت در اعتراض به بدحجابي تجمع كردند.‌

به گزارش فارس ، مسئول كانون اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي رشت عصر پنجشنبه در تجمع بزرگ اعتراض‌آميز دانشجويان به بد‌حجابي اظهار داشت: احياي ارزش‌هاي اسلامي رسالتي خطير و برپايه باورهاي ديني استوار است.
محمد واحدي انجام اين رسالت را تلاش خداپسندانه و برترين عبادت‌ها در راه خدا عنوان كرد و افزود: مدعيان آزادي در دنياي غرب از گسترش آن به وحشت افتاده‌اند و براي ايجاد محدوديت به بانوان دينمدار و عفيف رو آورده‌اند.
وي ادامه داد: مرور حوادث ماه‌هاي گذشته به خوبي نشان مي‌دهد دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتي براي تهاجم به اسلام و نظام اسلامي بهره مي‌گيرند.
به گفته واحدي غربي‌ها با بهره‌گيري از هر ابزاري بخت خود را در لطمه زدن به مباني عقيدتي و هويت جوامع آزمايش مي‌كنند.
مسئول كانون اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي رشت با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري طي سال‌هاي گذشته تصريح كرد: مفاهيمي مانند تهاجم فرهنگي، شبيخون و قتل عام فرهنگي، ناتوي فرهنگي و مفهوم جنگ نرم يادآور هوشياري جامعه و مسئولان در برابر شيوه تهاجم دشمن است.
وي خاطرنشان كرد: حساسيت دشمنان انقلاب براي اجراي نقشه‌هاي شوم خود در ايران به گسترش فرهنگ فساد بستگي دارد.
واحدي تلاش تمام دستگاه‌هاي ذي‌ربط و مسئولان براي اجراي اين خواسته به حق ملت ايران را موثر خواند و گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خواسته ملت ايران، خانواده‌هاي عزيز شهدا و دردمندان جامعه است.
مسئول كانون اسلامي دانشگاه آزاد رشت اظهار داشت: به همراه اجراي وظايف قانوني بايد در گسترش اين فرهنگ در پيشگاه پروردگار و ساحت مقدس ائمه معصومين (ع) سربلند شويم.
وي از تمام دانشجويان به‌ويژه دانشجويان دانشگاه آزاد و مسئولان قضايي و اجرايي استان خواست با جدي گرفتن توصيه رهبر معظم انقلاب در مسير برخورد با مسائل ضد فرهنگي مساعدت كنند.
واحدي ورود همه جانبه دستگاه قضايي در برخورد قانوني با مفسدان و مروجان منكرات و بي‌حجابي را در اجراي طرح ملي عفاف و حجاب و حمايت همه جانبه بخش‌هاي مختلف نظام تاثيرگذار دانست و گفت: رسانه‌ها، نيروي انتظامي و ... در اين امر نقش اساسي دارند.
مسئول كانون اسلامي دانشگاه آزاد رشت خاطرنشان كرد: مردم ولايتمدار گيلان با بهره گرفتن از معارف و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب پايه‌هاي عزت و اقتدار تمدن شكوهمند ميهن اسلامي را مقاوم كرده و تعالي فرهنگ غني كشور را در دنيا آشكار مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.